Blogger hesap nasıl aktarılır?

Eski Google hesabımdan bulunan bir blogger sitemi başka bir gmail adresime taşımak istedim ve kısa bir araştırmadan sonra bunun gayet basit olduğunu öğrendim ve bilmeyenler için bu konuyu paylaşmak istedim. Bildiğiniz gibi Blogger.com, Google tarafından ücretsiz blog dağıtma sistemidir. Aynı gmail hesabı üzerinden bir çok blog oluşturabilirsiniz öncelikle bu kısa bilgiyi verelim. Şimdi arkadaşlar bu işlemi nasıl yapacağımızı kısa bir şekilde aşağıda açıklıyorum. İlgili adımları takip edin.

1. Hesabınıza giriş yapın ve ilgili blogun yönetim panelinden ayarlar bölümüne girin.

blogger ayarlar
Blogger - Ayarlar


2. Daha sonra izinler ve ardından Yazar ekleme kısmına giriyoruz.

blogger izinler
Blogger - İzinler
3. Açılan kutuya taşımak istediğiniz Gmail e-posta adresinizi yazıp kaydedin ve kaydettiğinz mail adresine bir onaylama maili gelecektir. Onaylayalım.

 4. Tekrar eski hesabımıza girerek ayarlar kısmından izinler bölümüne girerek, yeni eklediğimiz mail adresini yanında bulunan yazar kimliğini yönetici olarak değiştiriyoruz.

5. Yine izinler bölümünde bulunan eski mail adresine ait yönetici hesabımızı kaldırıyoruz. Ve işte bloggerinizi yeni hesabınıza taşınmış oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder